Sprzedaż i marketing

  • opracowywanie raportów i analizy sprzedaży, doradztwo w zakresie podnoszenia jej skuteczności
  • opracowywanie i monitorowanie celów sprzedaży produktów (suplementów diety, kosmetyków)
  • przygotowywanie i kontrola realizacji bieżących planów sprzedaży,
  • inicjowanie nowych metod i kierunków sprzedaży,
  • doradztwo w kształtowaniu polityki sprzedaży w kanałach tradycyjnych (dystrybutorzy, sieci lokalne, hurt),
  • pozyskiwanie nowych klientów (również o znaczeniu strategicznym)
  • analiza i opracowywanie strategii marketingowej celem zwiększenia sprzedaży i rentowności,
  • promocja produktów, działania PR-owe i marketingowe
  • usługi eksperckie w zakresie optymalizacji kosztów strukturalnych.
  • budowanie relacji i ciągłe badanie trendów rozwojowych u kluczowych klientów.


Copyright © 2020 | Wszystkie prawa zastrzeżone.